Komen jullie het brengen?
Jazeker! Sterker nog; wij zijn er de hele avond bij. Gezellig hè! We komen volgens afspraak ruim op tijd naar jouw locatie toe. Voor het bezorgen worden wel bezorgkosten berekend. Hier krijg je van tevoren een opgave van, wanneer je bij ons een aanvraag voor een feest invult. Je mag ook hiervoor natuurlijk ook even contact opnemen.
Ja, het totale servicepakket zit erbij. Dat is niet alleen een simpele speaker met een discolampje. Het is een serieuze installatie die door een professional moet worden op- en afgebouwd. Dit gebeurt op de vooraf afgesproken tijd. Na de opbouw zullen we de installatie testen en afstellen aan de ruimte. Vervolgens gaan we met alle gasten een fantastisch feest bouwen. Daarna wordt alles wat we hebben opgebouwd weer netjes opgeruimd en nemen wij onze apparatuur direct weer mee.
Zorgen jullie voor de opbouw van het feest en het opruimen?
Hé, wat leuk dat je bij ons een feest wil boeken! Wij hebben hiervoor een invulformulier gemaakt, zodat we er zeker van zijn dat we geen belangrijke informatie missen. Je begint eerst met de basisvragen zodat we weten of we jouw feest kunnen verzorgen. Zo ja, dan sturen we je het uitgebreide formulier met alle benodigde vragen toe. Op die manier doen we allebei geen onnodig werk en weten we zeker dat er aan alles is gedacht. Mocht je hier niet uitkomen dan helpen wij je graag. Neem hiervoor even contact met ons op.
Ik wil graag een feest boeken
Mijn feest gaat niet meer door
Hé, wat jammer! Natuurlijk balen wij hier erg van, maar helemaal voor jou dat je eigen feest niet meer doorgaat. Natuurlijk heb je het recht om dit te annuleren. Hiervoor kun je contact opnemen. Simpel een Whatsappbericht sturen is genoeg. We vragen je vriendelijk om je annulering minstens 4 dagen voor de afgesproken huurdatum door te geven. Dan zorgen we ervoor dat je een volledige terugbetaling van het betaalde bedrag ontvangt, met uitzondering van een bescheiden bedrag van €45,- aan voorbereidingskosten. Als je minder dan 4 dagen voor de geplande huurdatum annuleert, brengen we 50% van de totale kosten in rekening, met uitzondering van €45,- voorbereidingskosten. Wij zullen het bedrag binnen 15 werkdagen terugstorten via de door jou gebruikte betaalmethode. We willen dat je ervaring bij Microplace soepel en zorgeloos is, zelfs als je plannen veranderen.
Om gebruik te mogen maken van onze service en apparatuur zijn hiervoor een verhuurvoorwaarden gesteld. De volledige huurvoorwaarden kunt u hier vinden.
Verhuurvoorwaarden
Er zijn 3 opties om te betalen.
1. We sturen je een betaalverzoek. Door op de link te klikken kun je direct via Ideal betalen, binnen 7 kalenderdagen na het feest.
2. We sturen je een e-mail met onze bankgegevens. Je maakt zelf het bedrag over, binnen 7 kalenderdagen na het feest.
3. Je kunt vooraf contant of digitaal betalen. We ontvangen graag een ondertekende offerte als goedkeuring voorafgaand aan de betaling.
Hoe kan ik betalen?
Ja. Een ongeluk zit in een klein hoekje en wij willen wel dat de volgende klant ook gebruik kan maken van onze apparatuur. Wij zijn er zelf bij en houden alles goed in de gaten. Door de drukte van het feest hebben niet alles in de hand. Om dit risico enigszins te dekken rekenen we een borg van €350,-. Dit bedrag wordt verrekend met de totale prijs van het feest. Bij vooruitbetaling van het feest wordt het bedrag van de borg na eventuele verrekening binnen 15 werkdagen teruggestort via de door jou gebruikte betaalmethode.
Moet ik borg betalen?
De vraag kunnen we beter andersom stellen: Welke hebben wij niet? We beschikken over bijna alle muziek die ook een streamingdienst als Spotify kan aanbieden. En dat is heel erg veel. Zijn er toch nummers niet er niet opstaan en je wel graag wilt horen? Dit kan bijvoorbeeld om jouw eigen muziek gaan of een speciale remix op een ander muziekplatform. Dan zoeken wij dit op en kunnen we er vervolgens alsnog met zijn allen van genieten!
Welke muziek hebben jullie?
Je kunt zelf een nummer uitkiezen en doorgeven dat jij dit nummer gaat zingen. Tijdens de karaokeperiode als de nummers voorbijkomen komt vanzelf jouw naam in beeld. Neem de microfoon over en zing met alles wat je in hebt uit volle borst mee!
Hier is een lijst met alle nummers die op dit moment vanuit de software worden geleverd:
Hoe werkt de karaoke?
Jazeker. Wij zijn er voor alle feesten. We kunnen samen met jou afstemmen wat je wilt voor je bruiloft qua licht en geluid. Zo kunnen we er bijvoorbeeld voor zorgen dat jouw openingsnummer klaarstaat. Wij starten hem perfect volgens afspraak in. Daarna gaan we met zijn allen feesten. We vragen aan jouw gasten welke muziek ze willen horen en zorgen dat de sfeer er goed inkomt en blijft.
Is dit ook geschikt voor een trouwfeest?
Jazeker. Wij zijn er voor alle feesten. Ook als je in het begin alleen lekker achtergrondmuziek wil. Of als je misschien eerst nog een speech wil geven en daarna het feest of de karaoke wil starten. Wij regelen het hele stuk techniek en muziek, zodat jij je kunt richten op de inhoud en op genieten.
Is dit ook voor een bedrijfsfeest?
Kan ik ook apparatuur huren?
Ja en nee. Wij hebben niet een heel uitgebreid assortiment en we zijn vooral gericht op de feesten. Wil je van ons speakers of lampen los huren? Dan vragen wij of je hiervoor contact met ons wilt opnemen, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Nee. We zorgen ervoor dat het feest blijft draaien om wie het zou moeten draaien, zoals bijvoorbeeld het bruidspaar of de jarige. Daaromheen helpen we de sfeer nog beter te maken, maar zonder de aandacht te veel naar ons toe te trekken.
Draait het feest dan niet om jou als entertainer?
Ja. Hier en hier lees je over hoe tof de feesten van deze mensen zijn geworden dankzij de techniek en muziek van Microplace!
Kan ik ergens ervaringen van anderen lezen?